Химиялық және материалдар инженериясы саласындағы инженерия бакалавры бағдарламасы студенттерді әртүрлі кәсіби тәжірибеге дайындауға арналған, мысалы:
1. Әртүрлі бизнес профильдегі жергілікті және халықаралық компанияларға жұмысқа орналасу.
2. Өз компанияларын құрып, басқара алатын өзін-өзі жұмыспен қамтыған кәсіпкерлер.
3. Жоғары оқу орындары мен ғылыми орталықтардағы ғылыми еңбек жолы.
4. Республикалық және аймақтық деңгейдегі мемлекеттік қызмет.
НУ-дың Мансап және кеңес беру орталығы ұсынған мәліметтерге сәйкес, химия инженериясы бойынша алдыңғы бакалавриат бағдарламасының түлектерінің жалпы саны 34%-ы өнеркәсіптегі мансапқа кеткен, ал 48%-ы магистр дәрежесін таңдаған.
Атап айтқанда, CHME қосымша құнға қол жеткізу үшін материалтанудан басқа физика-химиялық түрлендірулерді кеңінен қолданатын инженерлік пән болып табылады. Барлық өндірістік процестер қандай да бір жолмен физикалық-химиялық өзгерістер мен материалдарды өңдеуді қамтитындықтан, химиялық және материалды инженерлер өңдеу өнеркәсібінің барлық дерлік салаларында жұмыс істейді: негізгі химия, шикізат, энергетика, тамақ, фармацевтика, биомедициналық және микроэлектроника. өнеркәсіптердің көптеген халық тұтынатын тауарлар салаларына, сондай-ақ Қазақстанда әсіресе күшті болып табылатын мұнай-химия өнеркәсібіне.
Қазақстан өзінің физикалық және өндірістік инфрақұрылымын қарқынды түрде кеңейтуде. Мұнай-газ секторы еліміздің өнеркәсіптік дамуының негізін құраған және әлі де құрап отырғанымен, одан әрі өңдеу, оның ішінде мұнай-химия және тау-кен өндірісі бұл процестің табиғи келесі кезеңі ретінде қарастырылады. Химиялық және материалдар инженерлері төменгі ағынды өңдеуде орталық рөл атқарады. Көптеген халықаралық компаниялар Қазақстанда белсенді жұмыс істейді және олар химия және материал инженерлерін жалдауды жалғастырады деп күтілуде. Еліміздегі басқа да негізгі салалар – біздің түлектерді жұмысқа орналастыру үшін әлеуетті салалар болып табылатын фармацевтика және тамақ өнімдері. Біздің деректерге сәйкес, химия инженериясының ағымдағы бағдарламасының соңғы түлектері жоғары білім алуда немесе оқуды аяқтағаннан кейін көп ұзамай байланысты мамандықтарға түсуде. Сонымен қатар, Қазақстанның Кеңес Одағынан тәуелсіздік алғаннан бергі саяси, әлеуметтік, экономикалық және білім беру жүйесіндегі өзгерістер қазіргі заманғы менеджмент принциптері мен инженерлік операцияларды терең меңгерген кәсіпкерлердің, технократтардың және менеджерлердің жаңа буынына қажеттілікті тудырды.
Қазақстанға арналған 2050 Стратегиясында төменде көрсетілгендей 4-тармақта білім беру тұжырымдамасы арнайы қарастырылған:
4. Білім мен кәсіптік дағды кадрларды оқытудың, даярлаудың және қайта даярлаудың заманауи жүйесінің негізгі бағдарлары болып табылады.
1. Білім берудегі басымдықтарымыз:
1) Инженерлік білім беру жүйесін дамыту;
2) Білім берудегі әлеуметтік жауапкершілік жүйесін дамыту;
3) Оқыту әдістерін жаңарту;
2. Инновациялық зерттеулерді дамытудың жаңа саясаты:
1) технология трансферті;
2) Ғылым мен бизнестің ынтымақтастығы;
3) Перспективалы ұлттық кластерлерді дамытудың жол картасы;
3. Жастарға үндеу.
Бұл мақсатқа жету үшін жетекші ғылыми-педагогикалық теориялар негізінде әзірленген озық және жаңа жоғары білім беру бағдарламаларын жасау маңызды алғышарт болып табылады. CHME ұсынған бағдарлама осы бағытта көмектесуге бағытталған.
НУ Қазақстандағы университеттер арасында бірегей орын алады, өйткені ол химия инженериясы мен материалтану ғылымының дәстүрлі принциптерін, сондай-ақ қазіргі заманғы ғылымды қолданатын жоғары сапалы академиялық және зерттеу мүмкіндіктерін ұсына алады. уақыт. Мысалы, біз адам денсаулығын жақсарту үшін медициналық құрылғыларды, сондай-ақ шалғай елді мекендерді жаңартылатын энергиямен қамтамасыз ете алатын энергияны сақтау және өндіру жүйелерін дамытамыз. Біз нанобөлшектерді, макромолекулаларды, күрделі сұйықтықтарды және белсенді беттерді түсіну үшін жаңа тәжірибелік әдістер мен озық ғылыми есептеулерді қолданамыз. Олардың мінез-құлқын түсіну бізге жаңа катализаторларды, полимерлерді, электродтарды және жоғары қосылған құны бар аймақтарды көрсететін басқа да жоғары мамандандырылған материалдарды әзірлеуге мүмкіндік береді.
Мұнай және газ өнеркәсібі, әсіресе оның төменгі салалары, әрине, бағдарламаның басымдылығы (және негізгі жұмыс беруші) болып табылады. Қазақстандағы химия және мұнай-химия өнеркәсібі дамудың бастапқы сатысында болғандықтан, бағдарлама осы салалардың өсіп келе жатқан қажеттіліктеріне жауап беруге, әсіресе химия инженериясы мен жобалау негіздеріне, технологиялық процестердің қауіпсіздігіне және алдыңғы қатарлы ғылыми зерттеулерге жауап беруге арналған. есептеу, энергетикалық нарықтар, жаңартылатын.
Қай салада жұмыс істеуге болады?- Ауыл шаруашылығы
- Консалтинг және аудит
- Тамақ өнеркәсібі
- Еңбек қауіпсіздігі
- Минералды тыңайтқыштар өндірісі
- Медицина
- Металлургия
- Ядролық энергия
- Мұнай және газ (өндіру, өңдеу)
- Фармацевтикалық өнеркәсіп
- Тауарларды өндіру
- Мемлекеттік қызмет
- Сату және қызмет көрсету
Мамандықтар - Ауыл шаруашылығы инженері
- Автокөлік инженері
- Биохимик
- Биомедициналық инженер
- Химик
- Сүт технологы
- Электроника инженері
- Инженерлік профессор
- Қоршаған ортаны қорғау инженері
- Өрт қауіпсіздігі инженері
- Өнеркәсіптік ауаның ластануы бойынша талдаушы
- Өндірістік қалдықтардың инспекторы
- Материалдар жөніндегі инженер
- Материалтанушы
- Наножүйе инженерлері
- Ядролық инженер
- Ядролық отынды зерттеуші инженер
- Денсаулық және қауіпсіздік инспекторы
- Парфюмер
- Мұнайшы инженер
Қазақстандағы студент (түлек) жұмыс істей алатын компаниялар- Baker Hughes
- ТОО «Казфосфат»
- ТОО «Тенгизшевройл»
- APPLE
- Schlumberger
- Министерство промышленности и строительства
- ILF Kazakhstan Consulting Engineers
- Choco Family Holding
- «Ұлттық аграрлық ғылыми-білім беру орталығы» КеАҚ
- Қазақстандық индустрия және экспорт орталығы QazIndustry
- ENIPROGETTI S.P.A.
- Tecninco LLP
- AGS Champion
- CSI GROUP
- Wanhua Chemical Group Co.
- Emir-Oil